lunes, 2 de febrero de 2015

Practicamos na aula coa tablet: AUTORAP

Neste mes de xaneiro tivemos á nosa disposición unha IPAD para levala as nosas aulas e probar algunhas das aplicacións que vimos na sesión do 15 de decembro. Cada unha tratou de poñer en práctica aquela máis nos convenceu ou nos gustou. Case todas fixemos unha das prácticas co Autorap. A APP empregada é SMULE AUTO RAP. Picade sobre a imaxe e accededes á páxina de descarga da aplicación para Android.


Tamén podemos acceder á páxina web da aplicación para xestionar as nosas creacións



Eu, Isabel, usei o Autorap para que o meu alumnado fixera un Rap dos seus animais favoritos, como un pequeno achegamento inicial aos contidos que imos traballar neste trimestre. E este foi o resultado





Eu son Leo, e usei o Autorap en dúas ocasións, na primeira para presentarlle a APP ó meu alumnado , co que practicamos un pouco e fixeron un rap cos seus nomes e na segunda, xa que estabamos traballando a táboa do 2, encantoulles, que xa me están dicindo que a ver cando facemos o rap da táboa do 3, e xa lles dixen, que cando a aprendamos...





Eu son Azucena, e usei dúas veces o AUTORAP. Dentro da unidade didáctica dos alimentos como actividade inicial e para presentarlles a aplicación cada un dos nenos e nenas dixo cal era o seu alimento favorito. O outro AUTORAP fíxeno como actividade de avaliación para un dos apartados da unidade didáctica, que era a procedencia dos alimentos (orixe animal e vexetal). Cada un/unha dixo un alimento e a súa procedencia e eu dicíalle si ou non. Déixovos o resultado do segundo.





Eu son Miriam e usei o AUTORAP co alumnado de 2A e 2B ( este último e a miña titoría ). Como estabamos traballando en lengua a regra GA,GUE,GUI,GO,GU,GÜE,GÜI aproveitei para que cada neno pensara unha palabra que levara esta sílaba, para que non se repetiran demasiado cada un elexiu unha, primeiro escribímolas na pizarra e finalmente fixemos o AUTORAP. A eles gustoulles moitísimo pero tivemos que repetir a actividades varias veces porque se poñían moi moi nerviosos e o chegar o seu turno quedábanse bloqueados e non se acordaban da palabra. Foi super divertido e moi útil porque eles se esforzaron un montón para pensar palabras novas e non repetir ningunha. Aquí vos deixo o resultado final.









Eu son Loli. A miña práctica co AUTORAP foi en 1º de primaria e  realizouse en dúas sesións, Dividín a clase en dúas  metades. A primeira metade recitou unha poesia memorizada con anterioridade que se titula "VUELA LA COMETA".  A outra metade decía os seus nomes.
Aos nenos/as  estaban moi motivados e memorizaron a poesía con moita rapidez. Gustoulles moito ver o resultado final.






Eu son Pura. Traballo nunha escola unitaria con alumnado dende infantil ata cuarto de primaria. Xuntos decidimos practicar unha táboa de multiplicar, dado que memorizala sempre resulta un pouco aburrido. Participaron todos e o produto final encantounos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario